Szolgáltatásaink társasházaknak
Adminisztrációs és könyvelési feladatatok
- Teljes körű képviselet, ügyintézés jogi háttérrel, (közgyűlésen, szolgáltatók, és hatóságok előtt) gyors, pontos tájékoztatás, a tulajdonosi kör érdekeinek védése
- A Társasház iratainak átvétele, könyvelésének felülvizsgálata, folyamatos kezelése, őrzése;
- Könyvelés (visszamenőleg is), hátralék-kezelés, tartozás-felszámolás, problémamegoldás, biztosítások tisztázása, optimális szolgáltatások kiválasztásának előkészítése
- Közgyűlések előkészítése, levezetése (lehetőség szerint projektor használatával), határozatok végrehajtása, adminisztrációs feladatok (levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb.) folyamatos ellátása, határidős írásos ügyintézés végzése;
- A feladatok – a közgyűlési határozatnak – megfelelő minőségben és határidőben történő végrehajtása;
- Társasház bankszámlájának vezetése számlavezető banknál, pénzügyi helyzet ellenőrzése, pénzügyi egyenleg nyilvántartása (online);
- Tulajdonosok befizetéseinek online (személyesen követhető, lekérdezhető), és papíralapú nyilvántartása, egyéni elszámolásának, illetve az Éves elszámolás (egyéni összesített) elkészítése, adatbázis folyamatos feltöltése, frissítése;
- Társasház pénzügyi mozgásainak napi lekönyvelése;
- Kompenzációk és támogatások érvényesítése a tulajdonos egyéni folyószámláján;
- Víz-csatorna, szemétszállítási díj, elektromos díj illetve egyéb átalánydíjak folyamatos kiegyenlítése;
- Tulajdonosok változásának naprakészen követése;
- Háztakarító, házfelügyelő, karbantartók, fűtő folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozási szerződések megkötése (Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve) és az elvégzett munkák folyamatos ellenőrzése.
Műszaki háttérbe tartozó feladatok
- Az észlelt és a tulajdonostársak által bejelentett hibák megszüntetésének legkésőbb 24 órán belüli megkezdése, a lehető legrövidebb időn belül megoldása, az elkészült munkák átvétele;
- A társasház tulajdonosai által, illetve az SZMSZ-ben meghatározott értékhatártól függően munkák megrendelése, pályázatok bekérése, s azok közül a közgyűlésen a legmegfelelőbb árajánlat kiválasztása;
- A szakmunka végrehajtásának ellenőrzésének megszervezése, Nagyobb munkálatok (igény szerint Tulajdonosokkal együtt történő) ellenőrzése, átvétele;
- Eszközleltár (készítése) vezetése, tárgyi eszközpark megőrzése, fejlesztése, erőforrásokkal a közgyűlés felhatalmazása szerinti gazdálkodás;
- A Társasház állagának folyamatos figyelemmel kisérése, ellenőrzése;
- Adatokat szolgáltat a vizsgálatokhoz, biztosítja az eljárások helyi körülményeit.
Gazdálkodás és menedzsment feladatok
- Üzemeltetés (fűtés, víz-csatorna, gáz, elektromos hálózat, takarítás, kertgondozás)
- Igény, és szükség szerint korszerűsítések, megtervezése, előkészítése, lebonyolítása (kőműves-, és tetőszerkezeti munkálatok, szigetelés) A Társasház átvilágítását követően kezelési terv (felújítási és karbantartás) készítése (közös tulajdonban lévő területek hasznosításának kidolgozása, megszervezése.);
- Megbízási és szolgáltatási szerződésekben való eljárás, értékesítési szerződéseket előkészítése;
- Tűz-, baleset-, érintés- és környezetvédelmi feladatok kezdeményezése;
- Intézkedés az azonnali beavatkozás szükségességénél;
- A számviteli szabályoknak megfelelő beszámoló, illetve elszámolás elkészítése, éves költségvetés előkészítése (a közgyűlést megelőzően a Társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve, a Társasházi törvényeknek megfelelően);
- Ajánlatok bekérése, javaslatok készítése, szerződések előkészítése, megkötése, szerződéses feladatok végrehajtásának gondozása;
- Pályázatok felkutatása, figyelése, pályázatírás (állami, önkormányzati, banki, biztosítói, alapítványi forrásokból).
Jogi feladatok
- A tulajdonosi befizetések és hátralékok havonkénti ellenőrzése, a hátralékosok felszólítása, megállapodás, közgyűlési határozat, illetve SZMSZ szerint;
- Fizetési felszólítások, fizetési meghagyások és jelzálog bejegyzések ügyintézése;
- Házirend, SZMSZ, tűzvédelmi szabályzat kidolgozása, frissítése. Alapító okirat, közgyűlési határozatok jogi megfelelősségének biztosítása;
- Jogi lépések, birtokháborítási, birtokvédelmi, és szabálysértési eljárások kezdeményezése.
Kapcsolattartás
- Állandó telefonos elérhetőség biztosítása (hétvégén és ünnepnapokon is);
- Havi (igény szerinti) közös képviseleti fogadóóra tartása nappali, vagy esti órákban, figyelembe véve a munkavállaló tulajdonostársak kéréseit;
- Kapcsolattartás az ingatlanhasználókkal, a döntéshozókkal, és információ átadás a döntéshozók részére;
- Panaszügyekben eljárás, visszajelzés;
- Állandó együttműködés a Számvizsgáló Bizottsággal;
- Naprakész információs rendszer működtetése;
- Kapcsolattartás a szakhatóságokkal, helyi szakvállalkozókkal.
Szolgáltatásaink tulajdonosoknak – magánszemélyek, cégek részére
- Folyamatos tanácsadás, felvilágosítás a társasház ügyeivel kapcsolatban, online ügyintézés, tájékoztatás, internetes nyomon követés
- Ingatlan adás-vételi-, bérleti-, öröklési-, hagyatéki szerződések elkészítése, véleményezése, megtámadása), irodánkban, vagy a tulajdonos által megjelölt helyen.
- Üzletviteli tanácsadás, adóbevallás elkészítése, könyvelés, (a társasházakban működő cégeknek is)